Podaj kod loadera.
-----------------
To może inaczej:
zapewne stosujesz loader połączony z plikiem głównym. A to jest błąd bo on się pokaż aż plik załaduje się w pewnym stopniu.
info:
polePreloadera - odpowiada za pole liczbowe
okno_mc - to twój mc do którego ładujesz plik strony, pamiętaj o nazwie w instance
te preloader ładuje plik główny. Sam preloader mało zajmuje i nie zacznie wczytywać nic dopóki przeglądarka sama go nie wczyta kompletnego.
-----------------
To może inaczej:
zapewne stosujesz loader połączony z plikiem głównym. A to jest błąd bo on się pokaż aż plik załaduje się w pewnym stopniu.
Kod:
stop();
function postep(target:MovieClip, bytesLoaded:Number, bytesTotal:Number) {
var procenty:Number = Math.round(bytesLoaded/bytesTotal*100);
this.pole.text = "Loading " + procenty + "%";
}
function zakonczono(target:MovieClip) {
play();
}
function blad() {
pole.text = "Wczytywanie animacji nie powiodło się!";
}
var mcl:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();
var o:Object = new Object();
o.pole = polePreloadera;
o.onLoadProgress = postep;
o.onLoadComplete = zakonczono
o.onLoadError = blad;
mcl.addListener(o);
mcl.loadClip("strona.swf", okno_mc);
polePreloadera - odpowiada za pole liczbowe
okno_mc - to twój mc do którego ładujesz plik strony, pamiętaj o nazwie w instance
te preloader ładuje plik główny. Sam preloader mało zajmuje i nie zacznie wczytywać nic dopóki przeglądarka sama go nie wczyta kompletnego.