Witam!
Posiadam domeny w nazwa.pl oraz serwer pocztowy w OVH, którym zarządza firma, z jaką współpracuję. W Nazwa.pl mam wykupiony pakiet MAXIPoczta - wspomniana firma skonfigurowała to tak, ze przekierowała domenę na adres IP w OVH i zaznaczyła w opcjach również przekierowanie na pakiet pocztowy. Efekt jest taki, że działa i poczta i domena, czyli strona internetowa, która tam stoi. Jednakże gdy chcemy wysłać e-mail z domeny / serwera, która jest postawiona na OVH - i tam jest skonfigurowany osobny pakiet pocztowy - dostajemy komunikat:
Nie można wysłać wiadomości. Ustawienie dla serwera poczty wychodzącej
> [SMTP] może wymagać konfiguracji. Aby znaleźć ustawienia serwera
> dla „l”, skontaktuj się z dostawcą usługi
> e-mail.
>
> Temat 'test'
> Błąd serwera: 511
> Odpowiedź serwera: 511 sorry, no mailbox here by that name (#5.1.1
> - chkuser)
> Serwer: ''
> Identyfikator błędu w programie Poczta usługi Windows Live: 0x800CCC79
> Protokół: SMTP
> Port: 25
> Zabezpieczenie (SSL): Nie
Na inne konta e-mail poczta działa bez problemu. Zewnętrzna firma twierdzi, ze jest to błąd po stornie nazwa.pl i że wymaga to przeniesienia pakietu pocztowego na ich serwer w OVH, bo inaczej to nie zadziała.
Chciałbym wiedzieć, czy takie działanie jest faktycznie konieczne? Nie orientuję się aż tak dobrze w tych tematach.
Posiadam domeny w nazwa.pl oraz serwer pocztowy w OVH, którym zarządza firma, z jaką współpracuję. W Nazwa.pl mam wykupiony pakiet MAXIPoczta - wspomniana firma skonfigurowała to tak, ze przekierowała domenę na adres IP w OVH i zaznaczyła w opcjach również przekierowanie na pakiet pocztowy. Efekt jest taki, że działa i poczta i domena, czyli strona internetowa, która tam stoi. Jednakże gdy chcemy wysłać e-mail z domeny / serwera, która jest postawiona na OVH - i tam jest skonfigurowany osobny pakiet pocztowy - dostajemy komunikat:
Nie można wysłać wiadomości. Ustawienie dla serwera poczty wychodzącej
> [SMTP] może wymagać konfiguracji. Aby znaleźć ustawienia serwera
> dla „l”, skontaktuj się z dostawcą usługi
> e-mail.
>
> Temat 'test'
> Błąd serwera: 511
> Odpowiedź serwera: 511 sorry, no mailbox here by that name (#5.1.1
> - chkuser)
> Serwer: ''
> Identyfikator błędu w programie Poczta usługi Windows Live: 0x800CCC79
> Protokół: SMTP
> Port: 25
> Zabezpieczenie (SSL): Nie
Na inne konta e-mail poczta działa bez problemu. Zewnętrzna firma twierdzi, ze jest to błąd po stornie nazwa.pl i że wymaga to przeniesienia pakietu pocztowego na ich serwer w OVH, bo inaczej to nie zadziała.
Chciałbym wiedzieć, czy takie działanie jest faktycznie konieczne? Nie orientuję się aż tak dobrze w tych tematach.