18-06-2010, 04:01
Najprostszy sposób użyć szybkich animacji.
Drugi sposób to odtwarzanie klatek do tyłu wywołując daną funkcję, a w pierwszej klatce wyłączając tą funkcję.
Pewnie zapytasz czy mam taki AS napisany, a no ma ale nie pod Twój przykład:
Mój kod AS cofa animację ale działa po wciśnięciu klawisza w lewo. Musisz go sobie przystosować dla własnych potrzeb.
Aha naucz się znaczenia _root bo tak częste używanie _root to zły nawyk, niepotrzebnie zamulasz Flasha.
Drugi sposób to odtwarzanie klatek do tyłu wywołując daną funkcję, a w pierwszej klatce wyłączając tą funkcję.
Pewnie zapytasz czy mam taki AS napisany, a no ma ale nie pod Twój przykład:
Kod:
//KEY Left i Right//
var myListener1:Object;
myListener1 = new Object();
myListener1.onKeyDown = function() {
if (Key.isDown(Key.RIGHT)) {
delete onEnterFrame;
play_mc.next_mc.gotoAndPlay("pressed");
play();
}
if (Key.isDown(Key.LEFT)) {
delete onEnterFrame;
play_mc.back_mc.gotoAndPlay("pressed");
onEnterFrame = function () {
(_currentframe == 1) ? delete onEnterFrame : prevFrame();
if (_currentframe>1) {
prevFrame();
} else {
delete onEnterFrame;
}
};
}
};
Key.addListener(myListener1);
Mój kod AS cofa animację ale działa po wciśnięciu klawisza w lewo. Musisz go sobie przystosować dla własnych potrzeb.
Aha naucz się znaczenia _root bo tak częste używanie _root to zły nawyk, niepotrzebnie zamulasz Flasha.