Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[WWW] Konfiguracja konta pocztowego
#1
Witam!

Posiadam domeny w nazwa.pl oraz serwer pocztowy w OVH, którym zarządza firma, z jaką współpracuję. W Nazwa.pl mam wykupiony pakiet MAXIPoczta - wspomniana firma skonfigurowała to tak, ze przekierowała domenę na adres IP w OVH i zaznaczyła w opcjach również przekierowanie na pakiet pocztowy. Efekt jest taki, że działa i poczta i domena, czyli strona internetowa, która tam stoi. Jednakże gdy chcemy wysłać e-mail z domeny / serwera, która jest postawiona na OVH - i tam jest skonfigurowany osobny pakiet pocztowy - dostajemy komunikat:

Nie można wysłać wiadomości. Ustawienie dla serwera poczty wychodzącej
> [SMTP] może wymagać konfiguracji. Aby znaleźć ustawienia serwera
> dla „l”, skontaktuj się z dostawcą usługi
> e-mail.
>
> Temat 'test'
> Błąd serwera: 511
> Odpowiedź serwera: 511 sorry, no mailbox here by that name (#5.1.1
> - chkuser)
> Serwer: ''
> Identyfikator błędu w programie Poczta usługi Windows Live: 0x800CCC79
> Protokół: SMTP
> Port: 25
> Zabezpieczenie (SSL): Nie

Na inne konta e-mail poczta działa bez problemu. Zewnętrzna firma twierdzi, ze jest to błąd po stornie nazwa.pl i że wymaga to przeniesienia pakietu pocztowego na ich serwer w OVH, bo inaczej to nie zadziała.

Chciałbym wiedzieć, czy takie działanie jest faktycznie konieczne? Nie orientuję się aż tak dobrze w tych tematach.
Odpowiedz
#2
1) Z twojego opisu wnioskuję, że masz przekierowaną obsługę poczty w domenie na serwery nazwa.pl z których powinna być realizowana wysyłka a chcesz wysyłać z OVH ? Popraw mnie jeżeli źle to zrozumiałem
2) Podaj nazwę domeny której dotyczy ta sytuacja
3) Jeżeli to możliwe wyślij pełny nagłówek wiadomości zwrotnej jaką otrzymujesz przy próbie wysyłki
Odpowiedz
#3
(08-05-2015, 17:56)webmaz napisał(a): 1) Z twojego opisu wnioskuję, że masz przekierowaną obsługę poczty w domenie na serwery nazwa.pl z których powinna być realizowana wysyłka a chcesz wysyłać z OVH ? Popraw mnie jeżeli źle to zrozumiałem
2) Podaj nazwę domeny której dotyczy ta sytuacja
3) Jeżeli to możliwe wyślij pełny nagłówek wiadomości zwrotnej jaką otrzymujesz przy próbie wysyłki

Sprawa wygląda tak: mamy dwie strony, które stoją na serwerze OVH. Na nazwa.pl wykupiliśmy pakiet MAXIPoczta oraz dwie domeny, które prowadzą do stron na OVH.

Zgodnie z sugestią firmy zewnętrznej - całość została skonstruowana tak, że w panelu nazwa.pl tak jedna jak i druga domena ma ustawione przekierowanie na adres IP, ma też zaznaczoną opcję "Przekieruj na mój pakiet pocztowy". Tak według zewnętrznej firmy jak i samego nazwa.pl - będzie to działać.

I owszem, działa tak strona jak i pakiet pocztowy, jednakże na trzeciej domenie, gdzie poczta została zainstalowana na OVH - nie da sie wysłać ani odebrać e-maili z MAXIPoczty - problem ten nie występuje

Dostaję taką wiadomość przy próbie wysyłki:

Nie można wysłać wiadomości. Ustawienie dla serwera poczty wychodzącej [SMTP] może wymagać konfiguracji. Aby znaleźć ustawienia serwera dla „l”, skontaktuj się z dostawcą usługi e-mail.

Temat 'test'
Błąd serwera: 511
Odpowiedź serwera: 511 sorry, no mailbox here by that name (#5.1.1 - chkuser)
Serwer: ''
Identyfikator błędu w programie Poczta usługi Windows Live: 0x800CCC79
Protokół: SMTP
Port: 25
Zabezpieczenie (SSL): Nie
Odpowiedz


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Konfiguracja prostej platformy e-learningowej Paweł Adamów 0 1,478 13-11-2012, 13:56
Ostatni post: Paweł Adamów
  Konfiguracja PHP iCore Edytor bartekfigura 0 1,494 08-07-2011, 00:00
Ostatni post: bartekfigura
  Konfiguracja strony na serwerze sirokan 0 1,584 28-11-2010, 18:31
Ostatni post: sirokan
  Google Analytics - zmiana konta mazzzy 2 2,621 26-08-2008, 22:42
Ostatni post: mazzzy

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsorzy i przyjaciele
SeoHost.pl