07-03-2010, 22:06
Witam,
korzystam z biblioteki GameQ (http://sourceforge.net/projects/gameq/) do pobierania danych o serwerach CS. Wszystko działało pięknie aż pewnego dnia przestało. Możliwe że to ma związek z tym że zainstalowałem MyBB. Napisałem do ludzi z hostingu (nazwa.pl) i przesłali mi strace procesu:
Powiedzieli że to może być coś z firewallem po naszej stronie. I tu pytanie - czy tak jest? Dla pewności wklepałem w .htaccess "SecFilterEngine Off", ale to nic nie zmieniło. Co ciekawe, chyba tylko serwery które korzystają z protokołu UDP nie działają (tzn. wszystkie gry), a zkolei TeamSpeak działa (bo chyba jest TCP). Czy ktos mi może pomóc?
korzystam z biblioteki GameQ (http://sourceforge.net/projects/gameq/) do pobierania danych o serwerach CS. Wszystko działało pięknie aż pewnego dnia przestało. Możliwe że to ma związek z tym że zainstalowałem MyBB. Napisałem do ludzi z hostingu (nazwa.pl) i przesłali mi strace procesu:
Kod:
munmap(0x36c64000, 4096) = 0
uname({sys="Linux", node="server", ...}) = 0
gettimeofday({1267777204, 314675}, NULL) = 0
socket(PF_INET, SOCK_DGRAM, IPPROTO_IP) = 3
fcntl64(3, F_GETFL) = 0x2 (flags O_RDWR)
fcntl64(3, F_SETFL, O_RDWR|O_NONBLOCK) = 0
connect(3, {sin_family=AF_INET, sin_port=htons(27015), sin_addr=inet_addr("194.109.69.51")}}, 16) = 0
fcntl64(3, F_SETFL, O_RDWR) = 0
fcntl64(3, F_GETFL) = 0x2 (flags O_RDWR)
fcntl64(3, F_SETFL, O_RDWR|O_NONBLOCK) = 0
send(3, "\377\377\377\377V\0\0\0\0", 9, 0) = 9
gettimeofday({1267777204, 315448}, NULL) = 0
socket(PF_INET, SOCK_DGRAM, IPPROTO_IP) = 4
fcntl64(4, F_GETFL) = 0x2 (flags O_RDWR)
fcntl64(4, F_SETFL, O_RDWR|O_NONBLOCK) = 0
connect(4, {sin_family=AF_INET, sin_port=htons(27015), sin_addr=inet_addr("194.109.69.51")}}, 16) = 0
fcntl64(4, F_SETFL, O_RDWR) = 0
fcntl64(4, F_GETFL) = 0x2 (flags O_RDWR)
fcntl64(4, F_SETFL, O_RDWR|O_NONBLOCK) = 0
send(4, "\377\377\377\377V\0\0\0\0", 9, 0) = 9
gettimeofday({1267777204, 315981}, NULL) = 0
socket(PF_INET, SOCK_DGRAM, IPPROTO_IP) = 5
fcntl64(5, F_GETFL) = 0x2 (flags O_RDWR)
fcntl64(5, F_SETFL, O_RDWR|O_NONBLOCK) = 0
connect(5, {sin_family=AF_INET, sin_port=htons(27015), sin_addr=inet_addr("194.109.69.51")}}, 16) = 0
fcntl64(5, F_SETFL, O_RDWR) = 0
fcntl64(5, F_GETFL) = 0x2 (flags O_RDWR)
fcntl64(5, F_SETFL, O_RDWR|O_NONBLOCK) = 0
send(5, "\377\377\377\377V\0\0\0\0", 9, 0) = 9
gettimeofday({1267777204, 316422}, NULL) = 0
gettimeofday({1267777204, 316490}, NULL) = 0
select(6, [3 4 5], [], [], {0, 999999}) = 0 (Timeout)
send(3, "\377\377\377\377TSource Engine Query\0", 25, 0) = 25
send(4, "\377\377\377\377U%s", 7, 0) = 7
send(5, "\377\377\377\377V%s", 7, 0) = 7
gettimeofday({1267777205, 315983}, NULL) = 0
gettimeofday({1267777205, 316076}, NULL) = 0
select(6, [3 4 5], [], [], {0, 999999}) = 0 (Timeout)
close(3) = 0
close(4) = 0
close(5)
Powiedzieli że to może być coś z firewallem po naszej stronie. I tu pytanie - czy tak jest? Dla pewności wklepałem w .htaccess "SecFilterEngine Off", ale to nic nie zmieniło. Co ciekawe, chyba tylko serwery które korzystają z protokołu UDP nie działają (tzn. wszystkie gry), a zkolei TeamSpeak działa (bo chyba jest TCP). Czy ktos mi może pomóc?