Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skrypt nagle przestał działać
#1
Witam,

korzystam z biblioteki GameQ (http://sourceforge.net/projects/gameq/) do pobierania danych o serwerach CS. Wszystko działało pięknie aż pewnego dnia przestało. Możliwe że to ma związek z tym że zainstalowałem MyBB. Napisałem do ludzi z hostingu (nazwa.pl) i przesłali mi strace procesu:

Kod:
munmap(0x36c64000, 4096)                = 0
uname({sys="Linux", node="server", ...}) = 0
gettimeofday({1267777204, 314675}, NULL) = 0
socket(PF_INET, SOCK_DGRAM, IPPROTO_IP) = 3
fcntl64(3, F_GETFL)                     = 0x2 (flags O_RDWR)
fcntl64(3, F_SETFL, O_RDWR|O_NONBLOCK)  = 0
connect(3, {sin_family=AF_INET, sin_port=htons(27015), sin_addr=inet_addr("194.109.69.51")}}, 16) = 0
fcntl64(3, F_SETFL, O_RDWR)             = 0
fcntl64(3, F_GETFL)                     = 0x2 (flags O_RDWR)
fcntl64(3, F_SETFL, O_RDWR|O_NONBLOCK)  = 0
send(3, "\377\377\377\377V\0\0\0\0", 9, 0) = 9
gettimeofday({1267777204, 315448}, NULL) = 0
socket(PF_INET, SOCK_DGRAM, IPPROTO_IP) = 4
fcntl64(4, F_GETFL)                     = 0x2 (flags O_RDWR)
fcntl64(4, F_SETFL, O_RDWR|O_NONBLOCK)  = 0
connect(4, {sin_family=AF_INET, sin_port=htons(27015), sin_addr=inet_addr("194.109.69.51")}}, 16) = 0
fcntl64(4, F_SETFL, O_RDWR)             = 0
fcntl64(4, F_GETFL)                     = 0x2 (flags O_RDWR)
fcntl64(4, F_SETFL, O_RDWR|O_NONBLOCK)  = 0
send(4, "\377\377\377\377V\0\0\0\0", 9, 0) = 9
gettimeofday({1267777204, 315981}, NULL) = 0
socket(PF_INET, SOCK_DGRAM, IPPROTO_IP) = 5
fcntl64(5, F_GETFL)                     = 0x2 (flags O_RDWR)
fcntl64(5, F_SETFL, O_RDWR|O_NONBLOCK)  = 0
connect(5, {sin_family=AF_INET, sin_port=htons(27015), sin_addr=inet_addr("194.109.69.51")}}, 16) = 0
fcntl64(5, F_SETFL, O_RDWR)             = 0
fcntl64(5, F_GETFL)                     = 0x2 (flags O_RDWR)
fcntl64(5, F_SETFL, O_RDWR|O_NONBLOCK)  = 0
send(5, "\377\377\377\377V\0\0\0\0", 9, 0) = 9
gettimeofday({1267777204, 316422}, NULL) = 0
gettimeofday({1267777204, 316490}, NULL) = 0
select(6, [3 4 5], [], [], {0, 999999}) = 0 (Timeout)
send(3, "\377\377\377\377TSource Engine Query\0", 25, 0) = 25
send(4, "\377\377\377\377U%s", 7, 0)    = 7
send(5, "\377\377\377\377V%s", 7, 0)    = 7
gettimeofday({1267777205, 315983}, NULL) = 0
gettimeofday({1267777205, 316076}, NULL) = 0
select(6, [3 4 5], [], [], {0, 999999}) = 0 (Timeout)
close(3)                                = 0
close(4)                                = 0
close(5)

Powiedzieli że to może być coś z firewallem po naszej stronie. I tu pytanie - czy tak jest? Dla pewności wklepałem w .htaccess "SecFilterEngine Off", ale to nic nie zmieniło. Co ciekawe, chyba tylko serwery które korzystają z protokołu UDP nie działają (tzn. wszystkie gry), a zkolei TeamSpeak działa (bo chyba jest TCP). Czy ktos mi może pomóc?
Odpowiedz


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [PHP] Skrypt AzDGDatingMedium - nie idzie się rejestrować krysek76 0 2,341 15-05-2017, 23:42
Ostatni post: krysek76
  Skrypt wyszukiwania Robert 33 1 4,268 14-04-2014, 22:22
Ostatni post: Engine
  Skrypt Logowania oraz rejestracji z kodowaniem w SHA265 Tehiro 0 2,018 23-06-2013, 18:06
Ostatni post: Tehiro
  [PHP] Informowanie o cookies - skrypt krysek76 0 2,176 29-04-2013, 15:08
Ostatni post: krysek76
  Skrypt rozpoznający cenę kodu DotPay Extragracz 2 3,331 30-01-2013, 22:22
Ostatni post: Extragracz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
Sponsorzy i przyjaciele
SeoHost.pl