04-11-2011, 20:56
@urlsite
1 może za mały to był przykład. Niechby dał na jedno województwo na przykład albo na przykład Kaszuby.
2 to się nazywa inwestycja. Zapłacisz 200 za dodanie strony do katalogu nie wiadomo czyjego? Na starcie kokosów nie będzie a wyrwanie nawet 50 zeta jest problemem. Robiłem ciut w książkach telefonicznych więc wiem jak się traktuje takie wydatki a pf, pkt czy ditel to jednak nie jakiś tam katalog w sieci. O ile się nie mylę to autor wątku rzeźbi z katalogiem nie po to żeby to był główny biznes tylko żeby dorobić. Jak katalog zarobi na siebie w ciągu roku to będzie git zakładając, że to nie jest nasze źródło dochodów. Linki prowadzące może w wolnych chwilach zdobywać choćby z bezpłatnych katalogów/precli (jest kilka naprawdę dobrych w sieci) czy po jakiś forach pisując. I tak wkładając w swój czas + niewielką stosunkowo kasę można zacząć z nowiutkim katalogiem. Jak się rozkręci to wpisy premium a potem jak już będzie znany to wtedy można siupnąć $$$ za wpisy. Takie mam doświadczenia w sektorze B2B (a nie odwiedzałem tylko tapicerów) i nic na to nie poradzę.
3 ano trzeba inwestować nie ma siły. Dlatego wydaje mi się, że albo ściśle branżowy albo region. Wtedy łatwiej dotrzeć i do wpisujących i do reklamodawców i koszt promocji powinien być mniejszy.
1 może za mały to był przykład. Niechby dał na jedno województwo na przykład albo na przykład Kaszuby.
2 to się nazywa inwestycja. Zapłacisz 200 za dodanie strony do katalogu nie wiadomo czyjego? Na starcie kokosów nie będzie a wyrwanie nawet 50 zeta jest problemem. Robiłem ciut w książkach telefonicznych więc wiem jak się traktuje takie wydatki a pf, pkt czy ditel to jednak nie jakiś tam katalog w sieci. O ile się nie mylę to autor wątku rzeźbi z katalogiem nie po to żeby to był główny biznes tylko żeby dorobić. Jak katalog zarobi na siebie w ciągu roku to będzie git zakładając, że to nie jest nasze źródło dochodów. Linki prowadzące może w wolnych chwilach zdobywać choćby z bezpłatnych katalogów/precli (jest kilka naprawdę dobrych w sieci) czy po jakiś forach pisując. I tak wkładając w swój czas + niewielką stosunkowo kasę można zacząć z nowiutkim katalogiem. Jak się rozkręci to wpisy premium a potem jak już będzie znany to wtedy można siupnąć $$$ za wpisy. Takie mam doświadczenia w sektorze B2B (a nie odwiedzałem tylko tapicerów) i nic na to nie poradzę.
3 ano trzeba inwestować nie ma siły. Dlatego wydaje mi się, że albo ściśle branżowy albo region. Wtedy łatwiej dotrzeć i do wpisujących i do reklamodawców i koszt promocji powinien być mniejszy.