29-10-2011, 21:10
Szczerze powiem Ci tak... nie pakuj się w to.
Ostatnio skończyłem taki projekt katalogu firm. Koszty reklamy są przeogromne... a inwestor po prostu nie wyrabia. Konkurencja jest bardzo duża i jedynie jak da się na tym zarobić to dzwonić do firm i sprzedawać wpisy po 150 - 300 zł do katalogu. Co wydaje się dużo ale na tle rynku taki wpis mimo wszystko jest tani. No i co ważne trzeba dzwonić bo inaczej ten pomysł nie wypali. Jeśli będziesz miał z 4 osoby które będą dzwoniły po firmach i proponowały taką usługę spokojnie zarobisz w przeciwnym wypadku nie dasz rady chyba, że jesteś milionerem. To takie zdanie w pełni z doświadczenia .
Ostatnio skończyłem taki projekt katalogu firm. Koszty reklamy są przeogromne... a inwestor po prostu nie wyrabia. Konkurencja jest bardzo duża i jedynie jak da się na tym zarobić to dzwonić do firm i sprzedawać wpisy po 150 - 300 zł do katalogu. Co wydaje się dużo ale na tle rynku taki wpis mimo wszystko jest tani. No i co ważne trzeba dzwonić bo inaczej ten pomysł nie wypali. Jeśli będziesz miał z 4 osoby które będą dzwoniły po firmach i proponowały taką usługę spokojnie zarobisz w przeciwnym wypadku nie dasz rady chyba, że jesteś milionerem. To takie zdanie w pełni z doświadczenia .