Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
P.H.U Kuba
#1
Odpowiedz
#2
zmienilbym logo na bardziej wyszukane. pamietaj, ze logo zostaje z Toba na bardzo dlugo. zobacz coca cola. praktycznie od poczatku logo nie zostalo zmienone. inna praktyka w pepsi, ale nie podobaja mi sie te ciagle zmiany.

ponadto za glowny text jest zle sformatowany. zrob wiecej akapitow i zrob wezszy akapit. ciezko bedzie to przeczytac. wieksze akapity od lewej strony. i od prawej chyba tez. no musisz sie pobawic z textem.

Tak samo H1 nic nie wnosi. pamietaj, ze bardzo waznym elementem jest znacznik h1, a takie witaj nic do tresci nie wnosi.

jeszcze troche pracy i bedzie ladnie
Odpowiedz
#3
Zgadzam się z przedmówcą w każdym calu. Logo zmień (może coś w tym stylu? http://www.car-tech.com.pl/ oczywiście nie kopiuj!!! nu nu :-) Chodzi jedynie o jakiś samochodzik w tym logo. Coś co będzie się kojarzyło. Tekstu proponuję troszkę mniej a czytelniej. Jak podkreślił Jakbau pobaw się tekstem. Ewentualnie ten kontakt (telefony itd) umieściłbym w bardziej widocznym miejscu co może lepiej zachęci do chwycenia za słuchawkę. I lokalizacja warsztatu, jakaś mapka np, lub adres by się przydał. Pomyśl czego ludzie najczęściej chcą się dowiedzieć wchodząc na stronę, czego szukają.. dlatego piszę o tym telefonie i lokalizacji. Można jeszcze umieścić gdzieś na stronie głównej fotkę samego warsztatu, co zachęci do dalszej lektury, bo klient przez taki obrazek od razu wie z kim ma do czynienia, a pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Ogólnie stronka w miarę ok. Daję 5/10 na zachętę :-)
Odpowiedz
#4
Dzięki za opinie
Jak już wspomniałem w innym temacie, jestem może nie aż takim amatorem bardziej hobbystą stąd też te niedociągnięcia, po prostu brak praktyki.
Dlatego uważam że wasze wskazówki są mi bardzo potrzebne i na pewno z nich skorzystam.
Jeszcze raz dzięki!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsorzy i przyjaciele
SeoHost.pl