30-10-2012, 20:12
@kmd, wszystko można jak się chce. Dla nowych stron/biznesów warto przyjąć nieco inną strategię, ale każdy chce mieć już na starcie full wypas, wypozycjonowany serwis, najlepiej jeszcze na wszystkie możliwe frazy. To osoby prowadzące biznes powinny się zastanowić co robią i czego oczekują.
Wypromowanie młodego biznesu to ciężka praca ale można. Na samym początku pozycjonowanie nie będzie idealnym rozwiązaniem, firma potrzebuje kasy a w pozycjonowaniu na efekt trzeba poczekać, w szczególności jeśli mówimy o młodej niedoświadczonej domenie.
Tutaj z pomocą przychodzą nam inne elementy marketingu internetowego, które jeśli dobrze wykorzystamy, dobrze opracujemy strategię promocji, dobierzemy odpowiednich ludzi do realizacji to kwestią czasu będzie jak przychody przedsiębiorstwa będą na tyle wysokie, że będzie można co miesiąc wydzielić część budżetu na pozycjonowanie.
Wszystko kosztuje już na starcie, czasem lepiej wydać na jednego pracownika 3000. W takim schemacie można też zrobić podstawa+premia za efekt i wyjdziesz na swoje, tylko premia musi być rzeczywiście atrakcyjna, żeby była dodatkowa motywacja.
Dobrego pracownika od SEO łatwo nie znajdziesz, jedna z firm ze śląska szukała 8 miesięcy człowieka zanim znalazła odpowiednią osobę (podobno).
Jeśli pracodawca już na starcie skąpi pieniędzy na rozwój kluczowego elementu firmy to nie wróży to zbyt dobrze całej działalności.
Wypromowanie młodego biznesu to ciężka praca ale można. Na samym początku pozycjonowanie nie będzie idealnym rozwiązaniem, firma potrzebuje kasy a w pozycjonowaniu na efekt trzeba poczekać, w szczególności jeśli mówimy o młodej niedoświadczonej domenie.
Tutaj z pomocą przychodzą nam inne elementy marketingu internetowego, które jeśli dobrze wykorzystamy, dobrze opracujemy strategię promocji, dobierzemy odpowiednich ludzi do realizacji to kwestią czasu będzie jak przychody przedsiębiorstwa będą na tyle wysokie, że będzie można co miesiąc wydzielić część budżetu na pozycjonowanie.
Wszystko kosztuje już na starcie, czasem lepiej wydać na jednego pracownika 3000. W takim schemacie można też zrobić podstawa+premia za efekt i wyjdziesz na swoje, tylko premia musi być rzeczywiście atrakcyjna, żeby była dodatkowa motywacja.
Dobrego pracownika od SEO łatwo nie znajdziesz, jedna z firm ze śląska szukała 8 miesięcy człowieka zanim znalazła odpowiednią osobę (podobno).
Jeśli pracodawca już na starcie skąpi pieniędzy na rozwój kluczowego elementu firmy to nie wróży to zbyt dobrze całej działalności.