Jak wynika z badania “User View Wave VII” dla ponad 90% badanych użytkowników internetu, źródłem informacji o miejscowych usługach i biznesie są lokalne media online i wyszukiwarki internetowe. Popularność internetu skutkuje zmianą tradycyjnych zachowań konsumenckich również na poziomie lokalnym. Dlatego niezwykle istotna wg cytowanej w tekście agencji Artefakt jest przemyślana obecność w sieci, pozycjonowanie swojej strony wg zróżnicowanych słów kluczowych i czytelna strona internetowa. I tutaj pojawia się polska specyfika. Niestety wiele małych lokalnych firm nie ma swoich stron i ogranicza się do wpisu w katalogu firm. Czy uważacie, że w ich przypadku sensowne jest akcentowanie swojej obecności w sieci, czy może lepiej pozostać przy tradycynych, "analogowych" metodach marketingowych?
Więcej na temat badania m.in. na Webhosting:http://webhosting.pl/Lokalnie.czyli.online
Więcej na temat badania m.in. na Webhosting:http://webhosting.pl/Lokalnie.czyli.online