Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internet źródłem informacji dla konsumentów
#1
Jak wynika z badania “User View Wave VII” dla ponad 90% badanych użytkowników internetu, źródłem informacji o miejscowych usługach i biznesie są lokalne media online i wyszukiwarki internetowe. Popularność internetu skutkuje zmianą tradycyjnych zachowań konsumenckich również na poziomie lokalnym. Dlatego niezwykle istotna wg cytowanej w tekście agencji Artefakt jest przemyślana obecność w sieci, pozycjonowanie swojej strony wg zróżnicowanych słów kluczowych i czytelna strona internetowa. I tutaj pojawia się polska specyfika. Niestety wiele małych lokalnych firm nie ma swoich stron i ogranicza się do wpisu w katalogu firm. Czy uważacie, że w ich przypadku sensowne jest akcentowanie swojej obecności w sieci, czy może lepiej pozostać przy tradycynych, "analogowych" metodach marketingowych?

Więcej na temat badania m.in. na Webhosting:http://webhosting.pl/Lokalnie.czyli.online
Odpowiedz


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  NBC.pl - Program Publikacji Informacji Prasowych. NBC.pl 3 3,670 09-01-2009, 16:32
Ostatni post: rysik

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsorzy i przyjaciele
SeoHost.pl