01-07-2011, 17:39
(29-06-2011, 02:25)KowR napisał(a): Mamy wolny rynek, kapitalizm... Nic nie zrobimy oprócz tego, że możemy edukować klientów przyszłych jak i tych co mamy, że tanie nie znaczy dobre... A wydając 300 zł co tydzień na innego "łebmastera" w sumie wydamy więcej niż na stronę w firmie!
A może by się pokusić o jakąś głębszą analizę sytuacji? Nie wydaje mi się, że edukowanie klienta rozwiąże problem bo (moim zdaniem) nie klient jest problemem, tylko ci, którzy robią za grosze i to oni powinni być edukowani w pierwszej kolejności. Jest popyt na wiele usług za darmo, a jakoś nikt się nie pali, żeby to zagospodarować. No ale co się dziwić, że jest jak jest, skoro każdy wanna be design/dev jest z marszu kierowany na kursy css/html/php/ps. Nawet jak już coś ogarnie to zwyczajnie nie będzie wiedział jak to z powodzeniem wykorzystać bo nikt mu nie powiedział. Z mojego punktu widzenia, lepiej pomóc takiej konkurencji, podzielić się doświadczeniem i czasami zyskiem, niż potem psioczyć, że ja muszę ZUS płacić, a on u mamy siedzi. Konkurencja będzie tak czy owak, ale chyba lepiej mieć taką z którą można się dogadać i liczyć na pomoc w razie potrzeby, niż taką której można się co najwyżej wstydzić.