Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
something wrong
#8
Kod:
var guzik_oczekujacy;
var ukonczono_druga=true;

function druga(){
ukonczono_druga=false;
jakas funkcja wywolywana po kliknieciu na jakis guzik_oczekujacy
$(guzik_oczekujacy).addClass('jakasclasa');
guzik_oczekujacy=undefined;
ukonczono_druga=true;
}

funkcja pierwsza_cykliczna(){
if(ukonczono_druga){
...operacja na danych...
jak skonczy to wywoluje oczekujacy guzik...

if(typeof guzik_oczekujacy != undefined){
tutaj cos robimy z guzikiem ktory czekal na zakonczenie pierwszej
druga();
}

}

$('#guzik').click(function(){guzik_oczekujacy=this;});

}
}

z tym że jeżeli klikniesz pare guzików to wykona sie tylko ten ostatni ale nie wiem czy tak ma być czy wszystkie mają się wykonać
jeżeli wszystkie to możesz stworzyć tablice zamiast jednej zmiennej do której będziesz dokładał kolejne guziki które kliknięto i potem w funkcji drugiej zrobić pętlę w której po kolei odczytujesz z tablicy guziki i wykonujesz dla nich jakies zadanie

tylko jezeli robisz np gre to powyzszy kod jest bez sensu bo czas reakcji moze byc zbyt dlugi i kijowo sie bedzie gralo jezeli to nie do gry a doczegos innego to tez nie wiem do czego wiec nie ciezko powiedziec czy to rozwiazanie jest poprawne czy lepiej zrobic to w inny sposob
pomyslu ci nikt nie ukradnie jezeli o to sie martwisz jak wiekszosc amatorow
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
something wrong - przez wsp - 01-10-2012, 21:46
RE: something wrong - przez camelrafal - 01-10-2012, 23:16
RE: something wrong - przez wsp - 01-10-2012, 23:34
RE: something wrong - przez camelrafal - 01-10-2012, 23:36
RE: something wrong - przez wsp - 01-10-2012, 23:38
RE: something wrong - przez camelrafal - 01-10-2012, 23:42
RE: something wrong - przez wsp - 01-10-2012, 23:47
RE: something wrong - przez camelrafal - 02-10-2012, 00:06

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
Sponsorzy i przyjaciele
SeoHost.pl