01-09-2008, 14:43
Pytanie pierwsze:
Najważniejsze żeby nie crosslinkować, to czy ma 2 czy 4 strony nie powinno mieć znaczenia
. Zwróć też uwagę na przykład na IP. Jeśli jakieś polskie to bierz polskie
.
Pytanie drugie:
Jeśli katalog jest dobry to warto dodać tam swój link nawet jeśli ma mniejszy PR, bo jeśli ma potencjał to ten PR dostanie w przyszłości. Co do dodawania do katalogów to najlepiej wybierać już tylko te najlepsze.
Pytanie trzecie:
To, że spadł PR ostatnio oznacza, że Google bardziej uważa na tego typu strony i tyle. Możliwe, że właścicielem nieco opuścili się w dbaniu o swojego precle i robią inne rzeczy, które obecnie są bardziej skuteczne. Link z PR2 nie jest wcale taki zły. Bo 10 czy 20 linków ze stron PR2 da Ci jakąś moc.
Ogólnie
:
Pamiętaj, że PR dotyczy każdej z podstron danej strony, więc jeśli strona główna ma 2 to nie znaczy wcale, że podstrona z Twoim wpisem też ma 2. Tak samo w przypadku katalogów i innego rodzaju stron. Niektórzy twierdzą, że każdy link jest dobry więc nie patrz tak bardzo na ten PR tylko na ogólną wartość strony w Twoich oczach.
Najważniejsze żeby nie crosslinkować, to czy ma 2 czy 4 strony nie powinno mieć znaczenia


Pytanie drugie:
Jeśli katalog jest dobry to warto dodać tam swój link nawet jeśli ma mniejszy PR, bo jeśli ma potencjał to ten PR dostanie w przyszłości. Co do dodawania do katalogów to najlepiej wybierać już tylko te najlepsze.
Pytanie trzecie:
To, że spadł PR ostatnio oznacza, że Google bardziej uważa na tego typu strony i tyle. Możliwe, że właścicielem nieco opuścili się w dbaniu o swojego precle i robią inne rzeczy, które obecnie są bardziej skuteczne. Link z PR2 nie jest wcale taki zły. Bo 10 czy 20 linków ze stron PR2 da Ci jakąś moc.
Ogólnie

Pamiętaj, że PR dotyczy każdej z podstron danej strony, więc jeśli strona główna ma 2 to nie znaczy wcale, że podstrona z Twoim wpisem też ma 2. Tak samo w przypadku katalogów i innego rodzaju stron. Niektórzy twierdzą, że każdy link jest dobry więc nie patrz tak bardzo na ten PR tylko na ogólną wartość strony w Twoich oczach.