09-02-2011, 20:14
Zdajemy sobie z tego sprawę, że zdarzają się niestety użytkownicy, którzy przenoszą transakcję poza kręgi serwisu - pomimo wystawienia zlecenia właśnie w nim. Posiadamy jednak "system obronny", który ma temu zapobiegać.
Regulamin Getak.pl jasno mówi, że, oferty zawierające dane teleadresowe będą blokowane. Do użytkownika wysyłana jest wówczas informacja z powodem usunięcia oferty i prośbą o zamieszczanie ofert bez podawania danych teleadresowych.
Oczywiście w serwisie działa system wiadomości prywatnych, który umożliwia kontakt między zleceniodawcą a zleceniobiorcą wewnątrz serwisu. Może poprzez nie dochodzić do sytuacji, w której strony porozumieją się do przeniesienia transakcji poza serwis, jednak naszą ideą jest zaufanie do użytkowników. Zdajemy sobie sprawę, iż pomimo udostępnienia narzędzi do komunikacji nie jesteśmy w stanie w 100% zapewnić, że żadne zlecenie nie wyjdzie poza serwis.
Niemniej jednak naszym zadaniem jest to, aby poprzez budowanie profesjonalnych portfolio, CV, a tym samym swojego wizerunku użytkownicy chcieli sami dokonywać transakcji poprzez serwis, niekoniecznie go omijając. Celem bowiem jest stworzenie w pełni profesjonalnego miejsca, które dla userów ma być nie tylko platformową kontaktową, ale miejscem pracy.
Regulamin Getak.pl jasno mówi, że, oferty zawierające dane teleadresowe będą blokowane. Do użytkownika wysyłana jest wówczas informacja z powodem usunięcia oferty i prośbą o zamieszczanie ofert bez podawania danych teleadresowych.
Oczywiście w serwisie działa system wiadomości prywatnych, który umożliwia kontakt między zleceniodawcą a zleceniobiorcą wewnątrz serwisu. Może poprzez nie dochodzić do sytuacji, w której strony porozumieją się do przeniesienia transakcji poza serwis, jednak naszą ideą jest zaufanie do użytkowników. Zdajemy sobie sprawę, iż pomimo udostępnienia narzędzi do komunikacji nie jesteśmy w stanie w 100% zapewnić, że żadne zlecenie nie wyjdzie poza serwis.
Niemniej jednak naszym zadaniem jest to, aby poprzez budowanie profesjonalnych portfolio, CV, a tym samym swojego wizerunku użytkownicy chcieli sami dokonywać transakcji poprzez serwis, niekoniecznie go omijając. Celem bowiem jest stworzenie w pełni profesjonalnego miejsca, które dla userów ma być nie tylko platformową kontaktową, ale miejscem pracy.