06-02-2011, 23:40
Zależy od sytuacji.
Chcesz zrobić "prostą" animację - canvas powinien styknąć.
Jeżeli chcesz zrobić grę - lepszy flash.
Lepiej obsługuje dźwięk, lepiej pokazuje wczytywanie i wydajnościowo miażdzy canvas. Plus to co już pisałem w innych wątkach - nie ma 100% środowiska czy konkretnych bibliotek, chociaż z dnia na dzień powstają nowe enginy itp.
W Canvasie zyskujesz na dostępności, nie musisz być uzależniony od Adobe itp. To tak jak ze standardami W3C. W praktyce jednak jest nieco inaczej. Bo i standardy nawalają i Canvas nie działa tak fajnei jakbyśmy chcieli (szczególnie w FF)
Chcesz zrobić "prostą" animację - canvas powinien styknąć.
Jeżeli chcesz zrobić grę - lepszy flash.
Lepiej obsługuje dźwięk, lepiej pokazuje wczytywanie i wydajnościowo miażdzy canvas. Plus to co już pisałem w innych wątkach - nie ma 100% środowiska czy konkretnych bibliotek, chociaż z dnia na dzień powstają nowe enginy itp.
W Canvasie zyskujesz na dostępności, nie musisz być uzależniony od Adobe itp. To tak jak ze standardami W3C. W praktyce jednak jest nieco inaczej. Bo i standardy nawalają i Canvas nie działa tak fajnei jakbyśmy chcieli (szczególnie w FF)