26-05-2010, 04:29
Nie w mc nie otworzysz pliku html, w którym jest osadzony flash. Zaprzecza jedno drugiemu. Po to jest loadMovie żeby wczytać inny plik swf.
Zapewne chodzi o ten fragment:
on informuje flasha, że ma wczytać default.xml, który zarządza galerią, jak odpalasz stronę przez wywołanie samego swf to omijasz tą akcję.
---
Trzeba użyć loadMovie w głównym pliku a przy osadzaniu w html dodać to co ma galeria. 100% pewności nie ma czy zadziała.
Zapewne chodzi o ten fragment:
Kod:
<script language="javascript" type="text/javascript">
var so = new SWFObject("flashgallery.swf", "gallery", "800", "600", "8"); // Location of swf file. You can change gallery width and height here (using pixels or percents).
so.addParam("quality", "high");
so.addParam("allowFullScreen", "true");
so.addParam("wmode", "transparent");
so.addVariable("content_path","img"); // Location of a folder with JPG and PNG files (relative to php script) or a link to Flickr photostream (for example "http://www.flickr.com/photos/username/" or "http://www.flickr.com/photos/username/sets/setid/").
so.addVariable("color_path","default.xml"); // Location of xml file with settings.
so.addVariable("script_path","flashgallery.php"); // Location of php script (not requred if you work with Flickr).
so.write("gallery");
</script>
on informuje flasha, że ma wczytać default.xml, który zarządza galerią, jak odpalasz stronę przez wywołanie samego swf to omijasz tą akcję.
---
Trzeba użyć loadMovie w głównym pliku a przy osadzaniu w html dodać to co ma galeria. 100% pewności nie ma czy zadziała.