21-10-2009, 20:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-10-2009, 20:23 przez Labsta.com.)
Nie wiem czy pasuje taki blogowy styl, czy będzie skuteczny.
Trochę za dużo treści moim zdaniem jak na home. Potencjalny klient się pogubi , nie będzie mu się chciało tego czytać. Proponowałbym "mniej-znaczy więcej". Rozróżnij wygląd elementów klikalnych od nieklikalnych (niebieska czcionka).
Meta spoko.
<p> w content daj overflow: hidden; bo obrazki zakrywają niebieską linię.
Wybierz elemeny, na których ci zależy, czyli te dzięki, którym klient wykona akcję i wyeksponuj je (kolorem, buttonem, przestrzenią, itp)
+ za walidację. Wiem, że niektórzy na forum twierzą, że to nie ma znaczenia, jednak to przecież świadczy o stylu i technice. Jak jedziesz do mechanika to też chcesz żeby wszystkie śrubki podokręcał, choć niekoniecznie mogłyby Cię zabić. Fakt faktem, że klient na to nie patrzy, walidacja nic nie daje (?), ale... czasem jesteś podwykonawcą. Pośrednik (pewnie się zna) chętniej wybierze tego, co się waliduje
Trochę za dużo treści moim zdaniem jak na home. Potencjalny klient się pogubi , nie będzie mu się chciało tego czytać. Proponowałbym "mniej-znaczy więcej". Rozróżnij wygląd elementów klikalnych od nieklikalnych (niebieska czcionka).
Meta spoko.
<p> w content daj overflow: hidden; bo obrazki zakrywają niebieską linię.
Wybierz elemeny, na których ci zależy, czyli te dzięki, którym klient wykona akcję i wyeksponuj je (kolorem, buttonem, przestrzenią, itp)
+ za walidację. Wiem, że niektórzy na forum twierzą, że to nie ma znaczenia, jednak to przecież świadczy o stylu i technice. Jak jedziesz do mechanika to też chcesz żeby wszystkie śrubki podokręcał, choć niekoniecznie mogłyby Cię zabić. Fakt faktem, że klient na to nie patrzy, walidacja nic nie daje (?), ale... czasem jesteś podwykonawcą. Pośrednik (pewnie się zna) chętniej wybierze tego, co się waliduje
