Liczba postów: 431
Liczba wątków: 105
Dołączył: 17-12-2017
Reputacja:
0
A co powiecie na fuzje i przejęcia w przedsiębiorstwach? Macie z tym jakieś doświadczenia? Bo tutaj https://kartuzy.info/artykul/fuzje-i-przejecia-krok/1133594 możecie poczytać na ten temat, mają rady które na pewno się przydadzą osobom które się do tego przygotowują. Radzą tam zatrudnić do tego specjalistów.
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 63
Dołączył: 20-06-2019
Reputacja:
0
Do przedsiębiorstwa to ja wam polecam przeczytać ten https://www.ebrodnica.pl/polecane/12599-outsourcing-uslug-kadrowo-placowych-czy-wlasny-dzial-w-firmie-porownanie.html artykuł o tym czy warto postawić na outsourcing kadr i płac. To bardziej opłacalna opcja niż własne działy z kadrami i płacami, sam coś o tym wiem bo je miałem kiedyś.
Liczba postów: 431
Liczba wątków: 105
Dołączył: 17-12-2017
Reputacja:
0
Jeśli prowadzicie firmę, w której na co dzień wykorzystujecie różnego typu narzędzia, to z całą pewnością mogą Wam się przydać specjalistyczne skrzynki narzędziowe, jak te dostępne tutaj https://inrel.pl/oferta/specjalistyczne-skrzynki-narzedziowe/ Myślę, że w biznesie warto inwestować wyłącznie w sprawdzone rozwiązania. Tu nie można przesadnie oszczędzać. Skrzynki narzędziowe to w firmach, w których najważniejszy jest sprzęt i mobilność są najważniejsze.