Liczba postów: 32
Liczba wątków: 13
Dołączył: 21-05-2016
Reputacja:
0
Waszym zdaniem lepiej zlecić księgowość w firmie biuru rachunkowemu, czy zająć się nią samodzielnie?
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 8
Dołączył: 02-11-2016
Reputacja:
0
Jeśli mowa o mniejszej firmie, to jej księgowością można zająć się samodzielnie - z odpowiednimi narzędziami (radzę wybrać takie do księgowości online) jest to całkiem łatwe, nie zajmuje też wiele czasu. Jedne z lepszych mają na https://wfirma.pl zarówno do księgowości online, jak i fakturowania - koszt jest niewielki.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 0
Dołączył: 08-02-2017
Reputacja:
0
Przy niewielkiej firmie można samodzielnie ogarnąć sprawy księgowe, ale dość często problemy pojawiają się kiedy trzeba zająć się sprawami kadrowymi.
Wymiana doświadczeń oraz zdobycie wiedzy na ten temat jest możliwa. Cyklicznie odbywa się Ogólnopolski Kongres Prawa Pracy - to konferencja i warsztaty prowadzone przez ekspertów. Najbliższy w Poznaniu 16-17 listopada.
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 1
Dołączył: 01-09-2017
Reputacja:
0
Możesz też wdrożyć u siebie w firmie system elektroniczny obieg dokumentów http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow . System obiegu dokumentów to rozwiązanie pozwalające na usprawnienie działania firmy, na proste i szybkie zarządzanie dokumentami i procesami. Pozwala on na zapanowanie nad ogromem faktur, zamówień, pism, ofert, umów itp. oraz ogranicza liczbę niepotrzebnych wydruków.
Liczba postów: 106
Liczba wątków: 3
Dołączył: 24-08-2019
Reputacja:
0
Przy okazji tego tematu polecam też platformę https://ka-system.pl/ jest to specjalny program przeznaczony dla agentów i agencji ubezpieczeniowych. Wart uwagi ponieważ usprawnia i poprawia jakość pracy.