Forum Webmastera, HTML, CSS, PHP, MySQL, Hosting, Domeny - Forum dla Webmasterów
a:active nie działa w Firefoxie - Wersja do druku

+- Forum Webmastera, HTML, CSS, PHP, MySQL, Hosting, Domeny - Forum dla Webmasterów (https://www.webmastertalk.pl)
+-- Dział: Technologie internetowe - tworzenie stron WWW (https://www.webmastertalk.pl/forum-technologie-internetowe-tworzenie-stron-www)
+--- Dział: xHTML, CSS, JavaScript (https://www.webmastertalk.pl/forum-xhtml-css-javascript)
+--- Wątek: a:active nie działa w Firefoxie (/thread-a-active-nie-dziala-w-firefoxie)

a:active nie działa w Firefoxie - madlain - 12-01-2012

Witam i proszę o pomoc. Jestem początkująca w robieniu stron www, ale pokusiłam się o stworzenie strony dla znajomej www.opiekunkowo.pl Wydawało się, że wszystko jest ok, ale koleżanka powiedziała, że nie wczytują jej się przyciski menu. Używa Firefox'a. Problem jest o tyle dla mnie dziwny, że ja także używam Firefox'a i stronka chodzi u mnie cacy, u moich znajomych też. Czy ktoś ma jakiś pomysł, co mogło spowodować taki problem u mojej koleżanki?

RE: a:active nie działa w Firefoxie - n0xx - 12-01-2012

u mnie wszystko śmiga
nie masz się co przejmowąć koleżanką

RE: a:active nie działa w Firefoxie - Pedro84 - 12-01-2012

Ale w stylach nie masz nigdzie zdefiniowanego active.

PS. Fajny lay Smile

jednak nie śmiga
w mozilli active nie dziala
a w operze to jest dopiero jazda, jak klikne na dane menu to znika i finał taki, że już menu nie mam tylko pusty pasek, w IE to samo

RE: a:active nie działa w Firefoxie - madlain - 12-01-2012

Tak właśnie przypuszczałam, że tu może tkwić problem. Czy definiowanie wszystkich wariantów <a>: a:link a:visited a:active a:hover jest konieczne?

ja tam zawsze uzywam tylko :hover i :active, ale i tak active ze skryptu dodaje jako klase wiec to raczej takie przyzwyczajenie tylko

RE: a:active nie działa w Firefoxie - Kartofelek - 12-01-2012