Forum Webmastera, HTML, CSS, PHP, MySQL, Hosting, Domeny - Forum dla Webmasterów
Portal społ. - Wersja do druku

+- Forum Webmastera, HTML, CSS, PHP, MySQL, Hosting, Domeny - Forum dla Webmasterów (https://www.webmastertalk.pl)
+-- Dział: Pozostałe (https://www.webmastertalk.pl/forum-pozostale)
+--- Dział: Wylęgarnia projektów (https://www.webmastertalk.pl/forum-wylegarnia-projektow)
+--- Wątek: Portal społ. (/thread-portal-spol)

Portal społ. - tomato99 - 17-11-2011

Witam

Jestem studentem wrocławskie politechniki, skończyłem tech. informatyczne więc nie jako z obowiązku i wiedzy że pieniądze są w internecie zacząłem wymyślać jak by tu trochę ich wyrwać dla siebie. Z jednym pomysłem nawet wystartowałem 30 kont w miesiąc przy zerowym kapitale na reklame i kiepskim przygotowaniu strony to sporo jak na allpay. Ale nie o tym chciałem pisać.

Mam pomysł na stronę, a właściwie portal społecznościowy który może zyskać spore grono użytkowników(prawdę mówiąc wierze ze portal ma potencjał globalny) Strona startuje oczywiście w Polsce i tu też zaczyna sie reklama która jest bardzo klarowna. Target jest z góry określony.

Jak wiadomo we współczesnych realiach jeżeli się nie odróżniasz giniesz w gąszczu. Dla tego portal na który posiadam pomysł jest innowacyjny. Oczywiście obadałem rynek w poszukiwaniu konkurencji i albo jestem genialny,albo głupi bo wierze w cos co nie ma sensu. Jednak jestem przekonany ze prędzej czy później ktoś wpadnie na to co Ja.

Po co wchodzicie na FB? Oglądacie fotki znajomych i czytacie komentarze(tak przypuszczam z rozmów znajomych i przeglądu internetu gdyż osobiście założyłem tam fikcyjne konto tylko po to zeby poznać opcje) w sumie mało pasjonujące. Portal który miał by powstać skupia się na rozrywce i sprawdzonym "sposobie na rozrywke" wypromowanym przez tv. Jednak opcje które miał by zawierać dają ogromne możliwości na spełnienie się i zarobek użytkownikom tego portalu.