Forum Webmastera, HTML, CSS, PHP, MySQL, Hosting, Domeny - Forum dla Webmasterów
TopWebFestival.pl - Wersja do druku

+- Forum Webmastera, HTML, CSS, PHP, MySQL, Hosting, Domeny - Forum dla Webmasterów (https://www.webmastertalk.pl)
+-- Dział: Technologie internetowe - tworzenie stron WWW (https://www.webmastertalk.pl/forum-technologie-internetowe-tworzenie-stron-www)
+--- Dział: Początkujący webmaster (https://www.webmastertalk.pl/forum-poczatkujacy-webmaster)
+--- Wątek: TopWebFestival.pl (/thread-topwebfestival-pl)

TopWebFestival.pl - TopWebFestival - 23-12-2010

Witam,
Ostatnio stworzyłem stronę www.TopWebFestival.pl,
jest to mój 1 trochę poważniejszy projekt, jednakże jestem osobą początkującą, chciałem się zapytać co jeszcze mogę zrobić na stronie, a może co warto zrobić, czy stronie czegoś brakuje, oraz jak napisać mape strony bo narazie z pozycjonowaniem cienko.
TopWebFestival to strona, która ma na celu wyłonienie najlepszych stron internetowych spośród zgłoszonych poprzez ich autorów, wszystko odbywa się metodą głosowania przez internautów w sondzie sms-owej.

RE: TopWebFestival.pl - www.skrypty.pro - 24-12-2010

Hmy ja bym proponował zmienić baner (jakoś napis z wordarda do mnie nie przemawia) tą żółtą czarną belkę i ogólnie kolorystykę na bardziej przyjemną dla oka.

RE: TopWebFestival.pl - przemooomax - 24-12-2010

jak dla mnie to będzie falstart, poniewarz jeżeli jesteś początkujący to nie zrobisz dobrej strony, a jedyne co źle robiłeś to zajołeś przydatną domenę Wink

RE: TopWebFestival.pl - TopWebFestival - 24-12-2010

Co do wordarta to raczej zły pomysł myśle ponieważ strona jest kierowala do osób mających swoje strony internetowe czyli znających te grafiki na pamięć i trochę prymitywne wyda się mieć wordarta na stronie. Co do kolorystyki możliwe, że można by zmienić... nawiązuję trochę do popularnej strony demotywatory.pl mi się podoba ale może mam specyficzny gust.

RE: TopWebFestival.pl - Kartofelek - 24-12-2010