Forum Webmastera, HTML, CSS, PHP, MySQL, Hosting, Domeny - Forum dla Webmasterów
[php] system dodawania własnych wpisów z sortowaniem alfabetycznym ? - Wersja do druku

+- Forum Webmastera, HTML, CSS, PHP, MySQL, Hosting, Domeny - Forum dla Webmasterów (https://www.webmastertalk.pl)
+-- Dział: Technologie internetowe - tworzenie stron WWW (https://www.webmastertalk.pl/forum-technologie-internetowe-tworzenie-stron-www)
+--- Dział: Początkujący webmaster (https://www.webmastertalk.pl/forum-poczatkujacy-webmaster)
+--- Wątek: [php] system dodawania własnych wpisów z sortowaniem alfabetycznym ? (/thread-php-system-dodawania-wlasnych-wpisow-z-sortowaniem-alfabetycznym)

[php] system dodawania własnych wpisów z sortowaniem alfabetycznym ? - forland - 05-12-2010

witam
konstruuję właśnie stronę, na której ma być dział "Publikacje". i teraz chodzi o to, żeby każdy zainteresowany mógł samemu dodać swoją publikację do bazy.
jestem zielony w php, dlatego moje pytanie brzmi tak: czy z tym będzie dużo roboty?
istotą sprawy jest to, że jak ktoś np. dopisze:

Kowalski J., 2010, Lodowce Ameryki północnej, wyd. ABC

to, żeby w istniejącej bazie danych posortowało mi ten wpis i umieściło go w odpowiednim miejscu alfabetycznie (według pierwszej litery, a w razie kilku publikacji tego samego autora według roku)

szukałem w google, ale nawet nie wiem jak się za to zabrać...

dzięki za odp,
pzdr

RE: [php] system dodawania własnych wpisów z sortowaniem alfabetycznym ? - kancik - 05-12-2010

nie dużo pisania. Mógłbyś np. przerobić sobie jakąś prostą księgę gości lub zapłacić komuś za napisanie skryptu na zlecenie Smile
To co musisz umieć to jak robić formularze , jak przekazać dane i je odczytać oraz wpisać do bazy danych Smile No i wyświetlić.

RE: [php] system dodawania własnych wpisów z sortowaniem alfabetycznym ? - forland - 05-12-2010

heh, a ile taka "impreza" by kosztowała ? ;]

RE: [php] system dodawania własnych wpisów z sortowaniem alfabetycznym ? - kancik - 06-12-2010