Problem ze skryptem rejestracji i logowania - neneth - 28-10-2010
Witam, na początku chcę zaznaczyć, że jestem początkującym webmasterem i przepraszam za głupie pytania, ale to dla mnie duży problem. Znalazłem w sieci skrypt rejestracji i logowania, ale brakuje mi pewnego przekierowania i nie wiem, co i gdzie wstawić. Mam następujące piki:
logowanie.php
Kod PHP: session_start(); // rozpoczÄ_cie sesji
if (!isset($_SESSION['login'])) { // dostÄ_p dla niezalogowanego uĹźytkownika
if ($_POST['wyslane']) { // jeĹźeli formularz zostaĹ_ wysĹ_any, to wykonuje siÄ_ poniĹźszy skrypt
include 'db.php'; // poĹ_Ä_czenie siÄ_ z bazÄ_ danych $tabela = 'uzytkownik'; // zdefiniowanie tabeli MySQL
$login = $_POST["login"]; $haslo = $_POST["haslo"];
$haslo = md5($haslo); // szyfrowanie podanego hasĹ_a
$wynik=mysql_query("SELECT * FROM $tabela WHERE login='$login' and haslo='$haslo' and status=0");
// jeĹźeli uĹźytkownik zarejestrowaĹ_ siÄ_, a nie aktywowaĹ_ swojego konta, to wyĹ_wietla siÄ_ komunikat if (mysql_num_rows($wynik) == 1) { $informacja = mysql_fetch_array($wynik); echo '<p>Nie aktywowałeś jeszcze swojego konta. Aby to zrobić, wejdź w swoją skrzynkę odbiorczą, a następnie znajdź wiadmość z linkiem aktywacyjnym i aktywuj swoje konto.</p>'; exit; }
// jeĹźeli wszystko jest dobrze, uĹźytkownik siÄ_ loguje $wynik=mysql_query("SELECT * FROM $tabela WHERE login='$login' and haslo='$haslo' and status=1");
if (mysql_num_rows($wynik) == 1) { $informacja = mysql_fetch_array($wynik); $_SESSION["login"] = $informacja["login"]; header('Location: index.php '); } else { echo '<p>Zostały wprowadzone nieprawidłowe dane. Wypełnij formularz ponownie.</p>'; } mysql_close($polaczenie); }
// tworzenie formularza HTML echo <<< KONIEC <p style="text-align:left"></p><font size=2; color="#0000ff"><b> REJESTRACJA/LOGOWANIE</font></b> <br> <br> <form action="logowanie.php" method="post"> <input type="hidden" name="wyslane" value="TRUE" />