![]() |
[współpraca] GamesBlackGlobal rekrutacja - Wersja do druku +- Forum Webmastera, HTML, CSS, PHP, MySQL, Hosting, Domeny - Forum dla Webmasterów (https://www.webmastertalk.pl) +-- Dział: Pozostałe (https://www.webmastertalk.pl/forum-pozostale) +--- Dział: Webbazar (https://www.webmastertalk.pl/forum-webbazar) +--- Wątek: [współpraca] GamesBlackGlobal rekrutacja (/thread-wspolpraca-gamesblackglobal-rekrutacja) |
[współpraca] GamesBlackGlobal rekrutacja - damian5 - 16-02-2008 GamesBlackGlobal ogłasza nabór na członków zespołu. Planujemy nie współprace przy jednej tylko grze, lecz współprace przez dłuższy czas w kilku projektach: Poszukujemy: - Programistów - Grafików - Pisarzy Wymagamy: Zaangażowania i chęci. Programista: Dobra znajomość HTML+CSS+PHP+MySQL (dodatkowo też JavaScript i Flash) Grafik: Dobra pomysłowość i dobra obsługa programami graficznymi Pisarz: Dobry sposób wypowiadania się i obowiązkowo dobra znajomość ortografii Co oferujemy: Wszystkim osobą z zespołu dobrą i miłą współprace, range admina we wszystkich grach Jak na razie nie oferujemy żadnych korzyści finansowych, lecz gdy powstaną pierwsze projekty team zostanie swoicie nagrodzony ![]() Główny Team: damian5 feedback Kontakt: strona www: Kod: http://games.blackglobal.pl/ Główni admini damian5 gg: 9171601 feedback gg: 1347790 Jeżeli chcesz dołączyć napisz do kogoś z głównych adminów lub w tym temacie. RE: GamesBlackGlobal rekrutacja - Styku - 17-02-2008 Szczerze mówiąc, byłbym zainteresowany. Jednak ze względu na zasoby czasowe i zajmowanie się już kilkoma projektami - bardziej w formie wolnego strzelca. Czyli niezobowiązująco i bez żadnych wynagrodzeń. Robiłbym to dla przyjemności, tudzież dla treningu. Znam css, php, mysql, html. Flash odpada ze względów systemowych - pracuję na UNIXach. W stopniu dość dobrym władam też językiem polskim i lubię pisać. W tej funkcji również mógłbym się sprawdzić. A propos ogłoszenia na stronie o późniejszym pisaniu gier niesieciowych - znam C i C++. Mogę pisać wieloplatformowe gry/programy konsolowe lub graficzne z użyciem SDL bądź OpenGL. DirectX odpada z tych samych względów co Flash. |